Totalul afișărilor de pagină

duminică, 21 iunie 2015

Sa nu iei niciodata fericirea de pe chipul oamenilor...

"De la fiecare om ce a pasit pe drumul meu am luat cate ceva. De la unii am luat lacrimile si le-am pus la mine. Iar daca nu le-am putut lua m-am asezat langa ei si am decis sa lasam toate lacrimile sa curga apoi ne-am ridicat . Fara putere dar cu incredere ca maine soarele o sa apara in suflet. De la altii am luat durerea. Am asezat-o incet in sufletul meu fara sa isi dea seama. Nu o puteam alunga pur si simplu, trebuia purtata de cineva un timp. Ma priveau si imi ziceau : “Nu ma mai doare. Ma simt bine langa tine.” De la unii am luat tristetea, pesimismul, neincrederea. Unii erau mult prea egoisti, mult prea mandri. Le-am luat si egoismul si mandria si le-am pus intr-un loc unde nu poate fi gasit de nimeni. Nu. Nu este in sufletul meu. Acolo are loc doar incredere, respectul,bunatatea iubire. Iar daca din greseala dau peste ele, le privesc si le spun de fiecare data ca nu imi plac, nu le doresc langa mine. Multi dintre ei astazi imi zambesc cand ma privesc si imi multumesc. Le-as spune sa nu imi multumeasca doar sa imi zambeasca din suflet. Din acel suflet astazi increzator si iubitor. Imi doresc sa-i stiu fericiti si sa le vad zambetul de copil inocent si inocenta pe care o are un copil. Le-as spune sa nu si-o piarda niciodata. Sa aiba incredere mereu in ei. Le-am luat ceea ce nu-i onora, nu-i facea fericiti. Dar fericirea, fericirea am lasat-o si daca am mai putut adauga si eu la ea, am facut-o.
Sa nu iei niciodata fericirea de pe chipul oamenilor. Daca poti mai adauga si tu la ea. In schimb sa iei mereu tristetea, neincrederea. Dar lasa-le increderea in ei. Sa le iei egoismul dar lasa-le bunatatea. Sa le iei tot ceea ce ii face nefericiti. Dar sa le lasi mereu fericirea."
-sursa- Dincolo De Ganduri-

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu