Totalul afișărilor de pagină

duminică, 14 iunie 2015

Oamenii care au fost cândva…




"Fiecare om care pleacă din viața noastră lasă un gol, luând cu el și o parte din noi pe care uneori probabil că nici nu știam că o avem și chiar dacă știam cu siguranță nu am fi vrut să o pierdem. Eram noi, un tot, un întreg, o armonie și dintr-o dată ne-am simțit mai goi, mai vulnerabili.
Da, fiecare om care pleacă lasă un gol, dar și o lecție. Pentru că fiecare om înseamnă o poveste, iar fiecare poveste înseamnă o lecție.
Mă încearcă un sentiment ciudat atunci când un om nu mai face parte din viața mea. Nu contează că a fost alegerea lui sau din anumite motive eu nu l-am mai dorit alături de mine. Nu contează că lacrimile au fost ale mele sau ale lui, așa cum nu contează că pe undeva s-a rătăcit o parte din mine sau o parte din el. Nu mai contează nici dacă au fost niște copilării sau lucruri de neiertat. 
Nu contează că doar așa am putut să învăț blestematele alea de lecții, ci contează că odată, demult, eu am însemnat ceva pentru ei, iar ei au însemnat ceva pentru mine.
Ce s-a spus, ce s-a gândit, ce s-a simțit… poate nu vom ști niciodată nici unii, nici alții. Dar ne vom aminti mereu că undeva, cândva, a fost cineva. Un cineva care deși a plecat sau a fost alungat a lăsat în urmă un ceva de care te vei lega mereu.

Mi-e dor de oamenii care au fost cândva. Sau poate… poate mi-e dor doar de ceea ce credeam eu că sunt."
-sursa- http://momenteinviata.ro/oamenii-care-au-fost-candva/
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu