Totalul afișărilor de pagină

duminică, 7 iunie 2015

Vocea ca un clinchet...

In fiecare zi trebuie sa deschidem usa sufletului ca sa daruim iubire si lumina,zambete si sperante celor din jur. Mereu ma intreb cine sint ingerii? si parca cineva imi sopteste...ca ingerii sant oameni care dau lumina si care lasa aceasta scinteie sa treaca prin ei,si daruiesc multa,multa iubire.Acolo unde sunt ei,totul devine clar si luminos. Ingerii sunt oamenii de langa noi,ei nu au aripi,dar prin ceea ce fac parca au aripi. Am intilnit mereu oameni ingeri,am simtit ca sufletul meu primeste energie si in felul acesta am mers mai departe,si va asigur ca langa mine am simtit adesea un inger pazitor care m-a ajutat sa trec de momentele dificile din viata mea. Pe ingerasul meu cred ca l-am auzit de cateva ori in viata, in momente cruciale, pot numara pe degete aceste dati cand s-a intamplat. Vocea ca un clinchet de argint mi-a spus ce sa fac pentru a realiza ceva,a scapa de o problema.Si asa a fost,iar eu am facut tot ce mi s-a spus sa fac.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu