Totalul afișărilor de pagină

duminică, 27 septembrie 2015

As vrea ...

Sunt atat de linistita cand ating clapele pianului...prietenul meu vechi pe care de la un timp l-am cam neglijat.  De multe ori inchid ochii incat sunetele apasate ma imbie sa visez la tot ce vreau eu. Pe acordurile pianului meu imi permit sa visez orice. Iubesc muzica,iubesc pianul...imi traiesc viata chiar acum interpretand o partitura frumoasa,bucurandu-ma de sotul meu care este din ce in ce mai bine...imi traiesc viata impartasind sentimente si trairi aci pe blog cu prietenii mei. Da...traiesc in fiecare zi si sunt libera sa traiesc asa cum vreau eu. As vrea ca lucrurile sa se schimbe, pentru ca simt ca am mare nevoie de o schimbare in viaţa mea. Vreau sa trec mai departe peste toate hopurile din viata mea si sa am din nou mai multa speranta. Stiu ca nu este usor,si mai stiu ca timpul si rabdarea ma vor ajuta.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu