Totalul afișărilor de pagină

duminică, 6 septembrie 2015

Vreau sa pastrez cu sfintenie...

De astazi vreau sa traiesc cum pot mai bine si sa ma gandesc mai mult la mine...vreau sa zambesc celor care m-au pretiut si sa-mi vindec sufletul langa oameni sinceri si curati. Vreau sa pastrez cu sfintenie tot ce am invatat eu in viata...optimismul,speranta,dragostea,rabdarea,respectul si valoarea. Nu pot sa spun ca viata este simpla,eu o privesc ca pe o aventura magica si interesanta. Am incercat de atatea ori sa schimb ceva in viata mea,chiar daca nu am acceptat mereu ce mi-a oferit destinul...stiu ca am cazut de multe ori,parca cateodata nu mai aveam nici o putere...dar m-am ridicat intotdeauna mandra si increzatoare in fortele mele. Am sa demonstrez in continuare cat pot duce si cat pot lupta pentru ceea ce-mi doresc. Stiu ca azi voi pica...dar maine sigur ma voi ridica mult mai puternica si invatand din greseli.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu