Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 26 septembrie 2015

Ceea ce daruim...

” Viata este de fapt foarte simpla. Ceea ce daruim , este ceea ce primim inapoi. ” Louise Hay."
In viata vine un moment care-ti pare dureros ,chiar poate prea absurd si iti zici"de ce de oare trebuie sa trec eu prin asa ceva". Ei uite...se intampla sa treci si prin asa ceva!. Tot ce trebuie sa faci este sa nu intri in panica si sa vezi portita prin care trebuie sa existe o rezolvare . Eu de felul meu ma straduiesc sa gandesc intotdeauna pozitiv  pentru ca stiu ca alta cale nu am. Maine mergem la medic si imi impun sa gandesc pozitiv chiar daca in sufletul meu exista o umbra de indoiala...vreau sa o las la o parte , sa vad si sa sper in bine.Trebuie sa fiu optimista  pentru ca nu pot sa uit ca si eu am mai trecut acum cativa ani printr-o experienta trista...iar optimismul si incapatanarea de a trai,a functionat. Trebuie sa gandim asa ... trebuie sa fim constienti ca o viata avem si atat de multe lucruri frumoase de facut pentru noi si pentru cei dragi.
Suntem invingatori, si asta trebuie sa se reflecte in tot ceea ce facem si gandim.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu