Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 5 septembrie 2015

Stiu ,ca sunt doar un om..

Ma simt atat de singura si singuratatea este atat de apasatoare...da,ma simt singura, numai eu cu gandurile mele. Parca merg prin viata mea tulburata de prea multa liniste si am impresia ca nimeni nu-si da seama de prezenta mea...nu inteleg cum am putut sa ma mint singura atata timp...este extrem de dureros sa continui sa ma prefac, sa imi spun ca sunt puternica si ca voi trece peste asta chiar daca va mai trece foarte mult timp... insa dincolo de toate acestea, numai eu stiu ce e in sufletul meu.Stiu ,ca sunt doar un om...nu stiu daca sunt slaba...dar acum vreau sa visez,sa ma pierd in gandurile mele...sa cant sau sa scriu. Nu vreau sa fiu singura,am nevoie de oameni,desi de multe ori ei ranesc si sunt salbatici. Se spune ca singuratatea este un fenomen care te anunta ca in inima ta nu este decat un gol...o camera libera oglindita cu sperante. Acum imi dau seama ca eu am fost intotdeauna singura...sigur,am prieteni,dar fiecare sunt cu treburile lor...le ascult durerile si imi permit din cand in cand sa dau sfaturi...dar tot singura sunt,pentru ca nimeni nu va sti niciodata cat de mare este durerea in sufletul meu.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu