Totalul afișărilor de pagină

vineri, 4 septembrie 2015

Se spune ...

"Mi se pare incredibil de frumoasa viata. O minune. E o minune ca exist si una si mai mare ca-mi dau seama ca exist. Mai departe, ce faci cu viata ta sau ce fac altii cu ea, este alta discutie. Dar viata ramane o minune....sunt bolnava de uratenia lumii si de rautatea din lume. De ce uratul are mai mare succes? Nu stiu. Nu pot crede in urat si vulgar.  In fiecare dintre noi exista bun si rau, alb si negru. De cate ori intalnesc un om care stiu ca mi-a facut rau, caut partea buna din el . Recunosc, e greu, e foarte greu.”  (Oana Pellea)


Se spune ca viitorul si viata sunt exact asa cum ti le faci... eu in viata am calculat si masurat fiecare pas facut ,dar au fost momente cand am fost pusa in fata unei decizii in care chiar nu stiam ce sa fac...efectiv nu mai puteam alege,asa incat am incercat sa trag la sorti. Sigur ca nu este bine si nu va sfatuiesc...nu e un stil de viata pentru mine, ci doar o alegere personala atunci cand e prea greu sa mai iau decizii si sa controlez situatia.Dar cateodata trebuie doar sa ne jucam in viata...pentru ca indiferent ce ai alege, tot nu poti avea certitudinea si  siguranta ca va fi asa cum te astepti. Da...am momente cand ma las purtata de valul vietii...si de multe ori imi reuseste.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu