Totalul afișărilor de pagină

vineri, 3 iunie 2016

Astazi ca niciodata,ma doare sufletul ingrozitor...

Astazi ca niciodata,ma doare sufletul ingrozitor. Mi-e greu sa spun ce simt…mi-e tot mai greu sa ma deschid fiindca tot mai mult ma doare sufletul de dorul tau Mama.Cred ca sunt mai mult suflet si mai putin om. De ce? Pentru ca ma doare. De-as putea spune cat de grea imi este inima uneori, as face-o. De-as putea spune in cate lacrimi se ineaca sufletul meu seara de seara, as face-o.Nu pot sa accept sa ma trezesc dimineata,iar tu sa nu mai fii.Pentru mine este un cosmar ingrozitor ,pe care nu as fi vrut sa il traiesc niciodata.Ma doare ca plang in tacere iar tu nu ma poti  auzii...nici nu sti cat de mult ma sufoca gandul ca esti departe la cer.Stii cum ma simt...ca o trestie care vrea sa stea dreapta,chiar daca vantul bate mult prea violent.Stiu ca acum esti ca un inger tacut care vegheaza asupra mea tot timpul....ma consolez cu acest gand.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu