Totalul afișărilor de pagină

joi, 3 noiembrie 2016

Din pacate ...

Am ajuns sa-mi fie dor de o lume normala,cu oameni buni in care vezi lumina in ochii lor,cu acea energie care iti da putere ...chiar nu stiu ce sa intamplat cu ei...de ce sunt atat de greu de  gasit,de ce au ramas atat de putini...de ce au disparut. Sunt fericita ca am trait si in alt fel de timp ,cu alt fel de oameni...atunci aveam liniste...aveam valori, parca era mai multa decenta si bun simt...aveam mintea si inima deschisa sa ne visam visele. Vreau nu vreau trebuie sa accept ca oamenii se schimba...niciodata nu am vrut sa cred asa ceva,dar se schimba   doar in rau. Din pacate traim intr-o lume in care nu suntem protejati de ziduri, ci numai de ceea ce purtam in suflete.

 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu:

  1. *
    https://youtu.be/QVyxMv-fUvY
    **
    https://www.youtube.com/watch?v=5FD3fQrVYfI
    ***

    " de ti as spune ca nu sunt om
    ca mai degraba par un ou..
    un ou de vise si religii despre moarte..
    un ou ce se perinda ziua-noaptea,prin multimi si par..
    o haina ce trebuie purtata ca sa fie inteleasa...
    si mi pare ca e nedrept
    si pare ca ma lupt cu morile de vânt..
    nu minti umane..
    inganari si taceri spirituale..
    rostite prin alte zboruri,dintr o carte
    un poet al carui versuri sunt recitate si tranmise de catre un microfon..
    undeva ajunse parca n cer..
    atingând mai degraba o lume necunoscuta aici pe pamant..
    o lume unde chipurile par straine insa te cunosc mai bine...
    si ma intreb adesea ,
    tacerea de i facuta'n doi..
    si daca maine n ai mai fi ..mi ar parea rau,,
    si de nu voi mai fi.. vei regreta tacerile dintre noi doi..
    când s ar putea inca pune n coli
    si mana pe inima sa bata
    A VIata!!"
    eu simt ca mor....

    dar sper sa te întâlnesc, mereu...
    adio,ai spus?!

    RăspundețiȘtergere