Totalul afișărilor de pagină

vineri, 18 noiembrie 2016

Vrei nu vrei trebuie sa faci fata realitatii....

A trai pozitiv si printre oameni pozitivi este excelent...mereu am spus ca viata este frumoasa daca ne bucuram de sansa de a ne trezi intr-o alta dimineata. Am invatat in viata mea  chiar sa plang cu zambetul pe buze,au fost clipe peste care am trecut...au fost momente in viata care m-au durut...sunt clipe in care chiar nu treci cu vederea si sunt momente in viata care nu au fost uitate in totalitate. Sigur...daca zambesti in orice moment,lumea crede ca esti mare si tare,nestiind ce se ascunde in acel zambet.Sunt momente in viata cand am obosit sa mai punem intrebari sau sa dam raspunsuri si ajungem la concluzia ca am obosit...dar ne  incurajam si mergem mai departe si uite asa continui...traiesti in lumea asta care a devenit tot mai apasatoare,mergi vioi pe strada cu zambetul pe buze  si crezi ca iti ascunzi durerea,dar te minti  pe tine singur pentru ca ea persista....pentru ca vrei nu vrei trebuie sa faci fata realitatii.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu