Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 5 noiembrie 2016

Oameni sensibili si minunati....

Am sa va spun o povestioara adevarata din viata mea.Omul care isi arata  sufletul  si chipul, practic te lasa sa-i citesti in suflet si apoi pe chip.Dar oare cum poate citi atunci un orb pe chipul cuiva... Simplu de tot, daca chipul sta fata in fata cu el ,orbul citeste cu lumina sufletului ,care pentru orbi este chiar mai dezvoltata decit la un un om obisnuit ,atit vazatorul cat si nevazatorul au ceva in comun, stiu ca ceea ce vad unul cu ochii ,altul cu sufletul este real.Cunosc  pe cineva care nu vede de loc,asa s-a nascut ,si cand ma apropiam de ea, ma saluta si imi spunea pe nume, intreband-o de unde stia atat de precis ca sunt eu si nu altcineva. Iar ea  mi-a raspuns ...iti simt sufletul cand te apropii de mine, iti simt caldura si lumina.Pentru mine acest lucru imi pare extraordiar si imi plec capul cu admiratie si pretuire in fata acestor oameni sensibili si minunati.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu