Totalul afișărilor de pagină

luni, 21 noiembrie 2016

In viata nu este destul sa vrei...

In viata nu este destul sa vrei...trebuie sa te straduiesti ,sa lupti pentru a obtine ceea ce doresti,iar pentru asta ai nevoie de ambitie si de rabdare pentru ca altfel nu prea reusesti mare lucru.  Cu rabdare ne invingem pe noi insine,cu rabdare ne apropiem cu pasi repezi de visul nostru...cu rabdare il asteptam pe Dumnezeu sa-si reverse lumina in sufletele noastre. Acum am ajuns intr-un moment al vietii mele cand este foarte important sa am rabdare.Incerc sa-mi ocup mintea si timpul cu diverse lucruri...mereu am fost o fire optimista,chiar daca mi-a fost greu de multe ori am incercat sa vad partea plina a paharului,adica sa caut solutii sa depasesc momentul. M-am educat sa fiu increzatoare si mai ales sa am rabdare.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu:

  1. Foarte frumos...
    Dar rabdarea are si ea o limita,viata e scurta,frumoasa si merita traita (clipa )Eu de ce fug de aceia ma apropii mai rau.
    Viata trece si de multe ori ne intrebam daca a fost bine sa am rabdare s-au nu .Totul ramane o enicma !

    RăspundețiȘtergere