Totalul afișărilor de pagină

duminică, 22 noiembrie 2020

Anii trec...


Eu sunt dovada vie ca timpul nu vindeca ranile sufletului, ar trebui sa mai traiesc cel putin o mie de vieti de aici inainte sa pot spune la un moment dat ca cicatricea nu mai doare. Se spune ca fiecare dintre noi este o litera din alfabet singuri, suntem doar un sunet, dar impreuna cu ceilalti ne transformam in cuvinte, iar cuvintele formeaza apoi o poveste. Astazi, am dat peste lucrurile tale,le-am adunat strans la piept de dorul tau...inca miroseau a tine...si te-am respirat, m-am umplut de tine dar tot nu mi-a trecut de dor... Intr-un mod  puternic, am  creat o punte intre trecut si prezent, oferindu-mi un moment de consolare.Anii trec, durerea este la fel de ascutita ca la inceput iar dorul de tine este si mai mare. As fi in stare sa urlu de durerea care mocneste in mine pana s-ar despica cerul in doua, daca as sti  ca doar asa te-as putea vedea macar o secunda...doar atat!


Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu