Totalul afișărilor de pagină

marți, 3 noiembrie 2020

Stiu ca Dumnezeu m-a asezat in focul suferintelor ...

Am tinut multe lucruri in mana si le-am pierdut , dar ceea ce am incredintat in mainile lui Dumnezeu este al meu si astazi . Cel puternic invinge prin gingasie si cucereste prin iertare . Stiu ca Dumnezeu m-a asezat in focul suferintelor . Am acceptat loviturile pe care mi le-a dat viata si uneori ma simt la fel de rece ca apa care provoaca suferinta otelului.
Stiti ce luam cu noi? Ce traim ! Iubirile, nelinistile, tristetile, durerile sufletului, frumusetile launtrice pe care izbutim sa le inregistram prin experientele vietii. ... Viata e incredibila iar trairile noastre sunt bogatia noastra. Sa ni le facem mai frumoase, sa le facem si altora...clipe frumoase: cam asta-i tot ce...conteaza. Am motive sa cred ca Viata este nemuritoare si iubirile sau tristetile noastre...raman inscrise in ea... 

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu