Totalul afișărilor de pagină

vineri, 20 noiembrie 2020

Răspunsuri găsesc in mine...


 Uneori vine o perioadă, când renunt la suferință, tristețe  și înveti să fii tu cea de acum, mai puternica, mai iubitoare cu cei din jur, mai iertătoare  și mai ales, mai aproape de bunătate si de frumos. Greutățile m-au schimbat dar mi- au deschis un drum către o lume total diferită de cea pe care am cunuscut-o înainte. Răspunsuri găsesc in mine, acolo unde am găsit și puterea.Trebuie să ma rog în fiecare zi pentru ai mei cei dragi , ca să-i aduc în visele mele, să depăsesc durerea, să urc scara dintre cer și pământ, să daruiesc iubirea sinceră care înseamnă rugăciune, tuturor, să cred că există mai mult decât viața de aici. Sa traiesti intre doua lumi. Intre cer si pamint...

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu