Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 7 noiembrie 2020

Nu am sa-l pot uita niciodata...

Atatia ani de convietuire,nu-i poti sterge cu buretele.Exista persoane in jurul meu care imi spun ca viata merge inainte.Merge inainte dar nu mai merge cum a mers...Este foarte greu...nu timpul vindeca ranile .Nu am sa-l pot uita niciodata, pentru ca era un om bun,delicat,discret si care ii placeau lucrurile elegante...frumoase!.Tot ce am facut dupa,am facut pentru sufletul lui cu toata inima si cu tot ce a depins de mine.Nu ai cum sa stergi atatia ani petrecuti impreuna.Abia acum imi dau seama ca viata este atat de scurta si nici in cele mai rele vise ale mele nu as fi crezut ca se duce atat de repede...

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu