Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 21 noiembrie 2020

La multi ani, surioara!...

Maine, pe 22 noiembrie este ziua celei alaturi de care mi-am petrecut cea mai mare parte a vietii, cea care mi-a fost tovarasa de joaca si complice in majoritatea nazbatiilor, cea care m-a incurajat si sustinut mereu.Cu ea am impartit dragostea parintilor, dulciurile, bucuriile si implinirile.Eu sunt sora mai mare, intre timp insa ea s-a maturizat si toate intamplarile prin care a trecut au facut din ea un om mult mai puternic decat mine si decat foarte multi oameni din jurul meu. E cel mai puternic om pe care il cunosc eu!
O sora este cea mai mare bogatie pe care poti sa o ai.Alaturi de parinti si de sot, ea reprezinta cea mai sincera si puternica legatura sufleteasca a vietii  mele .Oamenii vin si pleaca, ma iubesc si ma tradeaza.Dar o sora va ramane acolo, unde sufletul sufera si trebuie pansat, unde lacrimile iti inunda ochii ...O sora sta langa tine negresit si neconditionat.Pentru ca ea te iubeste, si cum iubeste o sora, nici un alt om din viata mea nu va putea iubi.
Desi suntem la zeci de km distanta, am stiut ca langa mine este sora mea. Si pentru ca maine este ziua ei, si pentru ca din nou nu sunt langa ea, vreau sa-i multumesc prin aceste cateva randuri pentru tot.Pentru ca m-a ajutat si ne-am ajutat reciproc, pentru ca langa ea am ras si am plans, pentru ca alaturi de ea am crescut frumos.Iti multumesc mult ca te   gandesti la mine si mi-ai fost aproape in fiecare zi in momentele mele cele mai dureroase .Dragostea o pot primii de la multe persoane, dar dragostea ta e ceva diferit.Stiu ca un simplu "multumesc" nu este de ajuns pentru toate momentele frumoase pe care mi le-ai oferit,pentru clipele de neuitat si pentru emotiile incercate.Multumesc in fiecare zi ca am avut norocul sa fiu eu sora ta. Sunt plina de recunostinta pentru dragostea si prietenia care nu se va sfarsi niciodata. La multi ani, surioara!

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu