Totalul afișărilor de pagină

duminică, 30 noiembrie 2014

Cu dragoste pentru tine...

La multi ani frumosi dragul meu!! Iti voi repeta si acum tot ce ti-am spus anul trecut... si iti voi reaminti a mia oara ca te iubesc si ca voi fi intotdeauna langa tine, gata sa fac din imposibil, posibil pentru a te ajuta atunci cand ai nevoie si pentru a face asa incat sa nu existe nici un vis de-al tau care sa nu  devina realitate. Desi mi-as fi dorit enorm de mult sa iti pot spune La multi ani  personal, din pacate nu se poate. Insa, chiar de nu voi fi langa tine azi, stii bine ca te iubesc mult, mult de tot si iti doresc tot binele din lume. Si iti mai doresc sa ai puterea sa te ridici intotdeauna daca ai cazut si sa faci totul pentru ca orice vis sa devina realitate! Stii bine ca intotdeauna voi fi alaturi de tine, gata sa fac absolut orice pentru bine tau! Ma consider cea mai norocoasa matusa din lume ca am un nepot  ca tine. Ce pot sa-ti mai urez ...sa te bucuri de cine esti,sa fii constient de darurile tale minunate si sa ai noroc in viata.Te iubesc...curat,complet si total.La multi ani Andrei!
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

te bucuri de cine esti, sa fii constient de darurile tale minunate cu care ai venit aici, sa te lasi inspirat si sa inspiri oamenii asa cum ai facut-o mereu… - See more at: http://www.astrocafe.ro/blog/familia-mea/la-multi-ani-cu-iubire/#sthash.EqSHrowH.dpuf
te bucuri de cine esti, sa fii constient de darurile tale minunate cu care ai venit aici, sa te lasi inspirat si sa inspiri oamenii asa cum ai facut-o mereu… - See more at: http://www.astrocafe.ro/blog/familia-mea/la-multi-ani-cu-iubire/#sthash.EqSHrowH.dpuf
bucuri de cine esti, sa fii constient de darurile tale minunate cu care ai venit aici, sa te lasi inspirat si sa inspiri oamenii asa cum ai facut-o mereu - See more at: http://www.astrocafe.ro/blog/familia-mea/la-multi-ani-cu-iubire/#sthash.EqSHrowH.dpuf
bucuri de cine esti, sa fii constient de darurile tale minunate cu care ai venit aici, sa te lasi inspirat si sa inspiri oamenii asa cum ai facut-o mereu - See more at: http://www.astrocafe.ro/blog/familia-mea/la-multi-ani-cu-iubire/#sthash.EqSHrowH.dpuf

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu