Totalul afișărilor de pagină

vineri, 7 noiembrie 2014

Multumesc Doamne...

De multe ori avem tendinta sa  spunem cuiva " multumesc ca existi in viata mea"  dar am stat mai bine si m-am gandit ...si mai ales mi-am dat seama ca e impropriu sa multumim unei persoane, cred ca de fapt Lui Dumnezeu ar trebui sa-i multumim. Si ar trebui  sa-i multumim ca  datorita Lui avem pe cineva care e langa noi si ne iubeste...datorita Lui ne revenim la viata dupa ce am avut o problema de sanatate...sau datorita Lui reusim in viata. Eu stiu ca Dumnezeu este tot timpul langa mine ... chiar si atunci cand eu am crezut ca m-a uitat sau am crezut ca m-a abandonat...dar nu a fost sa fie asa!.Nu am gandit niciodata in viata mea ca eu voi avea cancer,de cate ori treceam pe langa oncologie inainte sa am "marea surpriza" practic ma treceau fiorii...poate aveam de atunci un presentiment.  Insasi faptul ca am trecut cu brio de boala mi-am dat seama ca el era tot timpul langa mine si ma ajuta intr-un fel necunoscut pentru mine... mi-a dovedit ca tot raul considerat de mine era de fapt un mare bine pentru existenta mea...sau poate m-a pus la incercare sa vada cat pot sa duc aceasta greutate...sau daca voi ramane mereu acelasi om. Cand dam de greu consider ca nu ar trebui sa-l judecam ,pentru ca el stie mai bine ce este  potrivit pentru fiecare...asa ca acum pot sa spun...multumesc Doamne pentru ca ma iubesti.
 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

3 comentarii:

  1. Da lui dumnezeu sa multumesti ,dar si noi daca nu fortam nota si asteptam numai de la el nu cred ca se rezolva ceva cum se spune :Dumnezeu ati da dar nu ati baga si an traista .
    Pe langa credinta ai facut si un tratament ai fost anconjurata de iubire si pentru asta teai vindecat .Cred in dumnezeu si stiu ca e la fiecare pas cu mine dar eu traiesc clipa asa cum vreau si cand va fi sa dau socoteala stiu ca am trait ,iubit si nu am suparat pe nimeni .
    Nu e o solutie sa ne retragem an credinta si sa o lom pe calea biserici sant destui care au vocatie ,e frumos sa traiesti viata pe care dumnezeu a dato cat mai decent si cu bun simt. Traieste,iubeste si fii fericita .

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos ai spus...
    Dumnezeu merita multumirile noastre!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase cuvinte, frumoase trairi ,frumoase emotii redate cu simplitate si intelepciune !
    Pe Dumnezeu ar trebui sa-l cautam tot timpul, nu numai atunci cand ne este greu,nu numai atunci cand suntem bolnavi, nu numai atunci cand suntem la ananghie sau cand viata ne intoarce spatele.
    Pe Dumnezeu trebuie sa-l cautam si in momentele de fericire, la fel de mult ca in cele mai putin placute...din pacate, cand ne este bine sau cand suntem fericiti, uitam de Dumnezeu.....

    La multi ani, cu multa sanatate si binecuvantari divine, draga mea Gabriela !
    Ziva

    RăspundețiȘtergere