Totalul afișărilor de pagină

duminică, 23 noiembrie 2014

Sa ai alaturi un prieten sincer...

Imi apreciez foarte mult prietenii mei virtuali,pentru ca nu trebuie sa astepti nimic...dar simplu fapt ca sunt acolo si le citesti rindurile ,le intelegi sufletul chiar daca nu i-ai vazut si poate n-ai sa-i vezi niciodata tu ,ii accepti neconditionat si ii zimbesti ,iar ei iti zimbesc in taina  ca o telepatie.Nu conteaza cum arata...ii citesti gandurile si de multe ori ai senzatia ca scrie pentru tine.Sigur nu le cunosc viata...si nici ei pe a mea...
tocmai de aceea respectul si zambetul neconditionat poate sa fie atit de firesc ...dar ce trist ca unele persoane nu inteleg ce mult inseamna un gest ,un gind sincer si frumos care poate vindeca si pe care daruindu-l cu drag i se intoarce inapoi inzecit .Sa ai alaturi un prieten sincer, chiar si virtual, eu il consider un mare noroc, fiind unul dintre cele mai frumoase daruri pe care viata se hotaraste cateodata sa ni-l faca.Sper ca viata sa va fie frumoasa ca un vis si va mulţumesc azi...pentru tot ce mi-ati scris.
 
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

2 comentarii: