Totalul afișărilor de pagină

marți, 4 noiembrie 2014

Trebuie...

Si totusi sunt o persoana norocoasa pentru ca ma uit in jurul meu si vad oameni cu probleme mari de viata care efectiv imi dau fiori...stau si ma gandesc cum rezista acesti oameni,pentru ca eu cand am o problema mi se pare  ca a venit sfarsitul lumii...si eu am avut probleme mari cu sanatatea , dar m-am agatat cu disperare de acel firicel de viata care mai exista. Cred ca este o scoala a vietii sa suferi pentru ca apoi dupa ce vei trece acel obstacol vei deveni mai puternic...mereu mi-am zis  faptul ca traiesc imi da speranta ca voi depasi toate obstacolele in clipa urmatoare...chiar si in viitorii ani si este necesar sa accentuez cuvintul Trebuie sa rezist si sa trec peste orice problema ce apare in viata mea.Poate nu ati inteles ce am vrut sa scriu,dar am  o prietena care nu a stiut nici o clipa sa profite de acest "Trebuie"...si acum este prea tarziu pentru ea...din pacate.Eu personal am convingerea ca  trebuie sa ai puterea de a merge mai departe chiar si atunci cand e mai greu incat sa sti sa tii piept zilelor negre.


Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu