Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 26 noiembrie 2014

Daca ...

Daca toti oamenii ar sta mai mult de vorba cu ei insisi,cu Universul,cu Dumnezeu,lumea ar fi cu siguranta un loc mult mai bun.Cel putin la capitolul asta stiu ca n-am asa multe restante pentru ca imi place sa stau de vorba eu cu mine,cu Universul,cu Dumnezeu,chiar daca uneori e dureros sa fi sincer cu tine insuti.Da este la fel ca viata pusa sub microscop... si in acest caz cel mai bun critic sunt chiar eu .
Aceste momente de vorba cu noi insine sunt de un real ajutor. Viata noastra este ca o carte deschisa, poposind la fiecare pagina si analizand-o, meditand la tot ce-am realizat sau nu, la momentele frumoase care ne-au adus farmec in viata, la momentele dureroase care ne-au testat facandu-ne mai puternici sau ne-au ingenuncheat...si mai cred ceva ca nu oricine are puterea de a-si recunoaste greselile, regretele sau slabiciunile.


Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu