Totalul afișărilor de pagină

duminică, 19 iulie 2015

Acum imi dau seama...

Ce mica e lumea! Astazi prin peregrinarile mele prin oras...caci nu mi se mai termina problemele...am intalnit niste persoane pe care nu le-am vazut de foarte mult timp. Pe unele mi-a facut placere sa le revad...pe altele,nu,pentru ca mi-am adus aminte  ca m-au folosit din punct de vedere profesional. Stiam acest lucru si niciodata nu m-a deranjat. In acele cateva secunde mintea mea a trecut prin revista toate etapele si suferintele pricinuite de aceste persoane si tot astazi am inteles ca  ele  m-au ajutat in drumul vietii...chiar m-au ajutat,cu toate ca nu aveau aceasta intentie. Acum imi dau seama ca m-au facut mai puternica, m-au facut sa fiu mai atenta cu viata mea,cu profesia mea si cu familia mea....ele m-au facut sa trec cu bine si cu fruntea sus peste toate obstacolele intalnite...pot spune ca este meritul lor de a ma ambitiona sa realizez ceva. Nu am apucat sa le multumesc niciodata fata in fata...dar o fac astazi in gand si le spun ca datorita lor sunt ceea ce sunt pentru ca pe mine m-a caracterizat intotdeauna optimismul,perseverenta,speranta dar si incapatanarea de a sti tot mai mult. Imi este mult mai bine acum pentru ca m-am impacat cu ei...chiar imi este bine...am uitat si am iertat pentru binele meu,pentru sanatatea mea si credeti-ma ca  a meritat.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu