Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 11 iulie 2015

Prea sarac sa cumpar lucruri ieftine...

"Nu stiu daca e un criteriu intelept sa alegi intre doua lucruri uitandu-te mai intai la pret. Nu stiu daca un obiect mai scump este neaparat mai bun. Dar, uneori, pretul este singurul criteriu de alegere la indemana. Desigur, pentru marea majoritate a cumparatorilor, cautarea nu vizeaza pretul mai mare, dimpotriva.
Indiferent cum am fi, bogati sau saraci, toti suntem amatori de chilipiruri si de perioade de reduceri. Se vand intr-o frenezie brizbizurile ieftine si dragute, in timp ce bijuteriile adevarate stau cu anii prin rafturi. Orice femeie din lume pofteste sa dea iama prin magazinele cu rochii colorate de stamba de indata ce simte parfum de primavara. Astimp, magazinele de mare firma scot la vanzare cu discount colectia anotimpului anterior, din care nu s-au vandut decat vreo 30 %…
Si, totusi, zicala “sunt prea sarac sa cumpar lucruri ieftine” se adevereste a fi, adesea, inteleapta si adevarata. De cate ori scotocim printre lucrurile achizitionate de-a lungul timpului, constatam ca, pana la urma, tot cele pe care am dat bani multi ne sunt de folos vreme mai indelungata. De fiecare data cand scuturam dulapurile de vechituri, ne dam seama ca rochiile scumpe, bluzele de firma, lenjeria de buna calitate, pantofii din material fin sunt cele care au rezistat in timp si le putem purta inca si inca o data.
Eu nu fac parte dintre femeile care pun prea mult pret pe haine si accesorii, si nu o spun cu mandrie. Uneori mi-e ciuda ca nu am invatat sa ma pretuiesc mai mult pe mine insami, in asa fel, incat sa mi se para indreptatit orice lux. Dar eu sunt prima ale carei drepturi le tai de pe liste si tot cea dintai care se zgarceste atunci cand vine vorba de obiecte pentru propria folosinta. In schimb, cumpar, adesea cu mare efort, tot ce-mi cer copiii, probabil ca sa ma simt mai putin vinovata ca, de-a lungul vietii, am petrecut prea putin timp cu ei. Numai ca banii nu cumpara viata. Uneori, insa, pot cumpara un pic de timp. Timp care, daca e sa luam in seama ca suntem prea saraci sa cumparam lucruri ieftine, ar trebui folosit la shoppinguri de lucruri scumpe, pe care sa le pastram, daca se poate, toata viata, asa cum vrem sa ne pastram iubirile. Iubirile noastre dragi, ale caror amintiri le cautam prin sertarele adapostite, acolo unde am pus lucrurile cele mai de pret, nu gablonturile care sclipesc in soare.
Esti… prea sarac?"
-sursa- http://alice.revistatango.ro/

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu