Totalul afișărilor de pagină

vineri, 31 iulie 2015

In calatoria mea prin viata...

In calatoria mea prin viata,am pierdut enorm,incepand de la oameni de valoare dragi sufletului meu care sau stins ca o lumanare,pana la clipe de tristete pe care le-am ascuns cu multa indemanare. Si stiti de ce? Nu pentru ca imi este rusine de lacrimile mele sau poate pot fi considerata un om slab...mi-am ascuns si infranat durerea pentru ca eu intotdeauna am fost optimista,am refuzat si m-am ferit de acele momente de pesimism. Chiar daca sufletul imi plange,nu am vrut sa se vada acest lucru...mereu am zambit pentru ca stiu ca este bine sa oferi si sa primesti un zambet. Stiu ca poti lumina ziua unui om cu un simplu gest marunt sau...doar cu un zambet.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu