Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 18 iulie 2015

Mii de cuvinte pe care nu le spun…

Există mii de cuvinte, pe care le simt şi nu le spun. Momente în care-i mulţumesc lui Dumnezeu pentru tot şi nimeni nu ştie. Există un om, pe care nu l-aş înlocui niciodată, pentru nimic în lume.
Există momente în care cred cu toată puterea sufletului, că atragem ceea ce gândim. Momentele în care privesc către cer şi de acolo simt binecuvântări, uneori poate nemeritate, pentru că nimeni nu e perfect, nu sunt, nici nu pretind să fiu, dar ştiu că tot ce am e perfect. Şi nu, nu am multe lucruri. Dar am multe sufletele, unele la mii de kilomentri distanţă dar i simt atât de aproape sufleteşte. Şi suflete aproape care mă îmbrăţişează şi-mi spun că sunt minunată. Nu sunt, ei sunt. Există zile în care o simplă întrebare” Ai păpat”? Îmi răsare în suflet mii de zâmbete. Acelea sunt zilele mele binecuvântate. Există, multe există în mine, dar nu toate se ştiu, aşa cum nu toate se simt, dar toate sunt văzute de EL, de Dumnezeu.
Mii de cuvinte pe care nu le spun…
-sursa- https://suiuiuliana.wordpress.com-

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu