Totalul afișărilor de pagină

luni, 27 iulie 2015

Sa ne bucuram ...

Imi place ca sufletul meu sa ramana o parte din acea perioada de copil...starea aia de copilarie,de naivitate si de candoare care este o stare foarte greu de pastrat in viata. Sigur ca timpul a lucrat poate si in favoarea mea...m-a lucrat si in exterior si in interior...mintea mea sa maturizat,dar esenta imi place sa fie aceeasi. Am invatat sa traiesc frumos,cu toate ca greutatile vietii putea sa ma faca un om rau...dar nimeni nu poate pacali timpul,totul este sa fi destul de inteligent si sa fi  pregatit pentru timpul care va veni peste tine. Cred ca ideea este sa te impaci cu tine...sa ma accept cu limitele care le am,sa ma accept atunci cand gresesc,sa fiu lucida cu ceea ce se intampla cu mine si in jurul meu,si mai ales sa ma bucur de lucrurile simple...acele lucruri pe care multi dintre noi am uitat sa le facem. Sa ne bucuram ca e soare,ca suntem sanatosi,ca avem o familie,sa
ne bucuram atunci cand cineva ne zambeste...si sa ne bucuram ca mai putem spera.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu