Totalul afișărilor de pagină

marți, 7 iulie 2015

Nu primesc sfaturi...

"Nu primesc sfaturi de la oameni care-mi spun că am greșit; accept sfaturi de la cei care

îmi arătă unde am greșit și mă ajută să corectez un gest sau un comportament.
Întotdeauna am fost omul care se consumă prea mult și degeaba, de multe ori am încercat să mulțumesc oameni sau să le fac pe plac, să-mi păstrez cumpătul în fața aroganței și atunci când sunt provocată să răspund cât mai scurt sau să plec.
În timp am înțeles că bunătatea mea devenise o slăbiciune pentru oamenii din jur. Astăzi nu mai primesc sfaturi de la oameni care-mi spun că am greșit, deși nu realizează că acea greșeală probabil ascunde și puțină muncă și un gram de sacrificiu. Astăzi accept sfaturi doar de la cei care nu mă fac de râs în public, de la cei care mă corectează în privat, îmi motivează greșelile și mă ajută să le corectez. 
Nu mai suport oamenii aroganți, cei care au întotdeauna ceva de criticat și se bagă în viața altora, ca și cum acela este locul lor. Am obosit să aud doar critici și puține vorbe frumoase, am obosit să mă justific în fața unor oameni care doar ascultă deși nu-i interesează. Am obosit să dau explicații, la un moment dat realizezi dacă cineva vrea să rămână, rămâne. Cine pleacă, niciodată n-a vrut să stea."
-sursa- http://eusuntfemeie.com/-

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu