Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 5 august 2015

Ce pot sterge din viata...

Sunt o multime de lucruri,locuri,oameni care ne pot face rau sau ne pot imbogati experienta de zi cu zi. Poate ca suna foarte banal, dar simpla fraza, sa stergem din viata ceea ce ne face rau, ascunde un mare adevar.Am prieteni buni pe care ma pot baza oricind,sigur sunt putini,dar sunt prietenii mei.
Dar si asa zisi  prieteni care cand au avut nevoie,i-am ajutat fara sa stau pe ganduri,iar acum cand ma intilnesc pe strada, se fac ca nu exist.A sterge ceva in viata ta inseamna a ignora,si nu cred ca este bine sa ignoram ceea ce ne-a facut rau in viata,pentru ca s-ar putea sa revina si e mai greu sa o iei de la capat.Important este 
sa nu ne afecteze sufletul si sa putem merge mai departe,cu fruntea sus.Suntem oameni si punem suflet...intr-un fel sau altul suntem afectati oricum.Nu poti sterge din viata asa de usor tot ce este rau. Ramane acolo, undeva pus deoparte, dar faptul ca trebuie sa fim optimisti, sa gandim pozitiv, sa acceptam langa noi oameni de calitate si cu o energie pozitiva este un lucru minunat.Ca sa fiu sincera eu nu as sterge nimic din viata mea. Pentru ca toate anomaliile ciudate si rele pe care le-am trait m-au ajutat sa ajung oarecum la maturitate si m-au facut sa stiu ce sa ocolesc.Sigur , ideal ar fi sa avem doar calitate in jur . Cum viata ne obliga sa ne intersectam cu felurite caractere , e greu sa eviti pe toata lumea . Rudele vin de la Dumnezeu , colegii si vecinii , de la viata , dar prietenii sunt alesi doar de noi . Calitatea lor induc spre calitatea noastra.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu:

  1. Eu cred ca nu trebuie sters nimic.Ceea ce a fost dat este pentru a invata ceva,pentru a corecta.Se spune ca oamenii carora le-ai facut bine candva si acum te ignora nu mai sant pe acceasi frecventa cu tine.

    RăspundețiȘtergere