Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 19 august 2015

Indiferenta si rautatea umana ...

Astazi am iesit putin sa ma plimb...simteam nevoia sa fiu doar eu cu gandurile mele. Am trecut pe langa un om sarac care statea jos la un colt de strada si cersea cu glasul stins ,am bagat mana in buzunar si i-am dat cativa banuti. M-a trecut un fior groaznic privind acel om care nu avea nici masa nici casa si ma gandeam ca eu si altii suntem norocosi. Si totusi este imposibil sa ai totul pe lumea asta,fara ca inima ta sa fie fericita...uite eu am tot ce-mi trebuie,dar ceea ce imi lipseste mie acum  si familiei mele este sanatatea pe care nu o poti cumpara oricati bani ai avea. Trist ca acest lucru l-am inteles din pacate prea tarziu. Sigur ...toti avem o viata de trait,toti avem acelasi sfarsit,dar cred ca este groaznic sa ajungi la acel sfarsit cu numeroase regrete.  Dar sa revin la acel om sarman... toti treceau grabiti ingandurati si nepasatori pe langa el. Stiti ce este mai rau pe lumea asta ? Indiferenta si rautatea umana care nu are limite. Sa tot vorbit despre sfarsitul lumii,dar eu cred ca acest sfarsit este  ultima etapa a degradarii umane.  Ar trebui sa incepem macar de acum inainte sa ridicam ochii din propia ignoranta,sa ne pese  de cei de langa noi, sa luptam mai mult dupa bogatia sufleteasca si nu dupa cea materiala.  Asa cred eu...

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu:

  1. bine, te rog ..""ajuta-ma"" sa ajut!!!
    am putea forma acel ""pod"" ~~ca am putea fii oamenii potriviti la timpul potrivit..pentru cei potriviti
    oameni care simtim astfel...doar ca inca suntem in colturi diferite a tarii..
    haide sa facem cumva
    ""Impletim"" sfoara..de la mine la tine de la tine la x ..x la y..si uite asa cel din coltul strazii se va bucura..alaturea cu noi..lacrima de pe obrazul tau..poate sa straluceasca a bucurie,a implinire..iar bucuria aducatoare de Iubire pura ..Te vindeca si vindeci si tu la randul tau pe altii. Bucuria.. cred ca este unul din darurile cele mai de pret.IAr asta este posibila.
    Gabriela... ""ajuta-ma""!! sa=i facem sa zambeasca...

    RăspundețiȘtergere