Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 29 august 2015

De multe ori ...

Din fericire viata noastra este ca o carte scrisa  in care nu ai cum sa alegi ce pagini vrei sa citesti, pentru ca fiecare pagina face parte dintr-un jurnal al vietii in asteptare pentru viitoarele paginile nescrise. De multe ori nu ne dam seama de frumusetea clipei pe care o traim ci tindem sa o transformam doar intr-o amintire.Ca vrem ,ca nu vrem ,ii permitem timpului sa ne scape prea usor printre degete...fara ai gusta cu adevarat fiecare secunda si fara sa ne gandim la anii care vor urma...ani  in care vom cotrobai prin sertarele mintii dupa amintiri care ar trebui sa ne incalzeasca sufletele obosite.Daca este sa pun in balanta...sunt multe lucruri care le-am pierdut in viata!. Nu stiu...poate viata,timpul sau oamenii mi le-au luat si eu nu am facut nimic sa le pastrez sau nu am avut de ales...si totusi pe unele am reusit sa le ascund intr-un coltisor al sufletului meu unde nu mi le poate lua nimeni.Intr-un loc mi-am asezat iubirea,in altul credinta...in altul demnitatea si in altul speranta.Ele sunt cele mai de pret comori pe care le pastrez cu sfintenie.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu