Totalul afișărilor de pagină

joi, 13 august 2015

Uiti sa multumesti...

Sunt atatea lucruri care se intampla in viata unui om incat ramai fara cuvinte,acum esti fericit si intr-o clipa simti ca esti nedreptatit de soarta. Cand esti fericit uiti sa te uiti in jurul tau sa apreciezi momentele frumoase si mai ales uiti sa multumesti ca simti ca esti fericit. Am ajuns la concluzia si chiar cred ca Dumnezeu randuieste fiecare lucru care ni se intampla si sper din suflet ca are grija sa ne calauzeasca pasii. Simt ca uneori viata ma pune la incercare...ca vrea sa se joace cu mine,cu nervii mei,incerc sa-i accept regulile...dar parca am obosit si nu mai am aceeasi rabdare. Stiu ca mi-am pierdut din optimismul meu,dar din pacate toti trecem prin astfel de momente mai putin bune. Asta este...suntem oameni...vrem nu vrem trebuie sa trecem si prin astfel de stari.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu