Totalul afișărilor de pagină

duminică, 7 august 2016

Am mers mereu inainte...

Am facut orice lucru din viata mea ca si cum l-as face pentru ultima oara...si ca si cum trebuie tot timpul sa dau socoteala. Dumnezeu mi-a dat puterea sa nu privesc inapoi la viata mea,ca sa ma pot concentra sa merg inainte. Nu m-am plins niciodata de necazurile oferite de viata,si am mers mereu inainte. Cred ca viata este frumoasa si ca fericirea se cladeste pe lucruri mici...eu chiar cred in forta  gandului pozitiv,iar acesta forta mi-a indeplinit destinul pentru ca sunt in viata...traiesc...vad...aud...vorbesc...merg...pentru ca optimismul si increderea mi-au dat forta de a lupta si mi-au transformat visurile in realitate.Toata lumea se mira de unde am atata putere sa zambesc tot timpul,de unde atata energie...pai va spun eu...faptul ca am cunoscut suferinta...am vazut oameni  la granita cu moartea...asta imi da putere...pentru ca respir...exist... pentru mine fiecare zi reprezinta un inceput de viata.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu