Totalul afișărilor de pagină

luni, 8 august 2016

Imi place sa invat tot din mers...

Ma bucur de fiecare clipa a vietii mele pentru ca stiu ce inseamna suferinta...disperarea...neputinta...de asta ma bucur in fiecare zi ca ma trezesc si stiu ca oricat de mult ai suferi,lumea nu sta in suferinta ta. Nu-mi place sa-mi plang de mila...sa traiesc in trecut...eu traiesc acum. Orice rau are partea lui de bine,pentru ca important nu este ce ti se intimpla in viata,ci ceea ce inveti din ce ti se intimpla. Multumesc lui Dumnezeu ca nu m-a schimbat pentru ca atunci cand oamenii sant incercati,devin mai rai...mai inumani. Faptul ca privesc direct in ochii oamenilor,ca pot sa ma privesc pe mine,ca nu imi este rusine de ce am facut  si ca imi asum relele care mi s-au intamplat...toate astea pentru mine ma multumesc. Imi place sa invat tot din mers si astfel,ma consider vie,pentru ca sunt oameni care au renuntat sa mai traiasca...dar eu am luptat si am sa lupt pana la ultima batalie.
 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu