Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 24 august 2016

Mi-am dat seama...

De cand ma stiu am fost mereu o luptatoare,niciodata nu mi-a placut lasitatea...am luptat pentru orice pana la capat si atunci cand am fost sigura ca nu castig,m-am resemnat si am cautat solutii noi. Mi-am dat seama...desi prea tarziu,ca viata este mult prea scurta pe pamant pentru a nu fi fericita. Asa ca nu am decat  sa spun...zambeste azi,zambeste maine...si traieste fiecare clipa ca si cand ar fi ultima pentru ca fiecare furtuna este urmata de razele calde ale soarelui. Trebuie sa gandim tot timpul ca vom avea puterea sa invingem orice obstacol si sa nu lasam pe nimeni sa ne umbreasca fericirea. Ar trebui sa nu uitam sa ne bucuram chiar si de lucrurile marunte,sa multumim lui Dumnezeu zi de zi ca mai avem sansa sa mai intoarcem inca o fila in cartea numita "Viata noastra."
 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu