Totalul afișărilor de pagină

luni, 15 august 2016

Cred ca timpul este cel mai mare dusman al nostru...

Suntem atat de stresati de viata cotidiana,incat adesea spunem...nu avem timp.Am ajuns sa zambim oamenilor fara a primi un zambet inapoi si suntem  ignorati tocmai atunci cand avem nevoie de un mic zambet sau de o vorba de incurajare.Ne obisnuim sa asteptam toata ziua un semn de la cei apropiati dar , in cele din urma auzim la telefon...astazi nu am avut timp.Cred ca timpul este cel mai mare dusman al nostru...si mai cred ca tot el este o lectie de viata care ne va trezii la realitate .Trebuie sa apreciem in primul rand ziua de azi...pentru ca astazi inseamna prezentul,clipa prezenta este singura reala si cea care conteaza...maine,reprezinta  ceva pe care tu cu siguranta nu il poti controla.
 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

3 comentarii:

  1. Asa cum din piesa lui Scorpions "i lose control", tot astfel când m A întâlnit Iubirea sau ne am întâlnit căutând ne ca doi însetați de regăsire a sufletelor uniune prin care Bunul Dumnezeu, se bucura de creația Sa, controlul s a evaporat, s a spulberat în roua iubirii plecandusi spada "rapunatoare" în flacăra, focul iubirii ce topea orice urma de a controla omul în marșul existențial.
    Am trăit perioade de curând, când am riscat propria existenta în mâinile celor ce doresc controlul căci aveam nevoie sa trăiesc Gratia Lui Dumnezeu ce avea sa devina învingător. Am cedat controlul în mâinile destinului, în lupta dintre Lumina și Întuneric, știind ca sunt un om care unica putere este de a remarca cele întâmplate.
    Am renunțat la voința majorității de a deveni eroul unei națiuni doar pt ca se spune ca suntem arhangheli pe pamant.
    Am renunțat la folosul personal căci A iubirea mi a răpus inima pentru eternitate și m a cucerit în posesia iubirii. Asemenea ție suntem suflete indrăgostite de ființă Hristica.
    De ce îți spun toate astea? Nu am intențiacde de protecție, e cea mai mare păcăleală ce ego-ul spiritual oferă precum un As din mânecă ce și cauta izbândă. Îl iubesc pe Dumnezeu, chiar dacă prin alegerile noastre ne pare atât de greu și în loc de a alege asumarea fericirii adesea plânsul lui Dumnezeu ma găsește ca am ales contrariul.
    Îți spun ce am trăit doar, făra vre o de alta intenție. Amaavoice(un om simplu, Anca.)

    RăspundețiȘtergere
  2. Îți scriu astea fiindcă în mediul spiritual suntem camarazi partea noastră feminina și masculina în echilibrul universal fac exact ceea ce trebuie pentru omenire fiindcă predam controlul lui Dumnezeu. Am trăit în mod negativ când inima ardea asemenea unui loc de purgatoriu. Și știu ca nu as dori S treci prin asa ceva cu toate ca nu îmi sta în putere sa fac vreo o salvare. Dacă as fi trăit la timpul potrivit acea senzație când inima îmi era în flăcări și nu m as fi speriat lucrurile ar fi stat altfel.unica putere și control ce cunosc este însăși Dumnezeu, și ca omul dacă asculta de Hristos, ajunge prin dansul la eliberarea de orice este omenesc trăind eternitatea cu Bunul Dumnezeu.
    Chiar dacă as dori sa te feresc de ceva nu îmi sta în putere nici mie nici altuia fără Voia lui Dumnezeu.
    N am acceptat iluminarea, decât asta ar fi trebuit sa se întâmple atunci când am trăit acel sentiment ca și cum inima mi a luat foc și asemenea..
    Și trebuia sa trec în neființă, însă iubirea adevărată purtata de cineva fata de ființă mea m a ținut asemenea unui cordon ombilical și nu mi permiteactrecerea în neființă.
    Amaavoice

    RăspundețiȘtergere
  3. https://m.youtube.com/watch?v=fdczjJO9ygg
    Suflet drag, asa cum bine știi, trăind de câțiva ani intre cele doua lumi,
    Mai bine las cuvintele deoparte și prin îngăduite lui Dumnezeu sa duc la împlinire ceea ce trebuie.

    RăspundețiȘtergere