Totalul afișărilor de pagină

vineri, 19 august 2016

Trei luni fara mama mea..

Astazi se fac trei luni de cand mama mea a plecat la cer. Nu a fost zi in care sa nu merg la mormantul ei sa-i aprind o lumanare...abia daca pot sa scriu din cauza plansului. Imi este ingrozitor de dor de mama, atat de dor ca ma doare sufletul.E groaznic cand te doare sufletul!Mult timp nu am putut sa imi sterg din minte acele clipe, nici cele 2 luni de grea suferinta prin care a trecut.Eram practic terminata psihic prin faptul ca eu fica ei eram neputincioasa in fata bolii.In ziua in care a murit mi-a spus ca astazi "o sa mor",dar eu nu am luat acest  lucru in serios.Nici prin gand nu imi trecea ca mama mea in acea zi la orele  11,53 va muri.Nu stiu ce sa mai spun...stiu doar atat ca inca nu am invatat sa traiesc fara ea.Sunt zile in care ii simt mirosul si prezenta in casa ,ma trezesc uneori cu senzatia ca este in camera ei sau sta pe fotoliul ei preferat .Cred ca nimeni pe lumea asta nu se poate obisnui cu  moartea celor dragi...si gandul ca nu mai esti copilul nimanui  indiferent de varsta.E greu sa exprim in cuvinte golul pe care il simt ...stiu doar atat: mi-e dor de Mama mea. Daca Dumnezeu poate complica viata unui om,atunci i-l lasa singur Simt nevoia sa plang si de aceea va adresez voua celor care mai aveti pe cineva,multumiti lui Dumnezeu pentru ceea ce v-a dat. Te iubesc Mama si ma rog din suflet ca somnul tau sa fie lin.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu:

  1. Buna seara Gabriela ! Eu stiu cat suferi, draga mea. Bunul Dumnezeu să-ți dea putere de înțelegere și multă sănătate. Mama ta este încă lângă tine, dar simțurile corpului fizic nu pot percepe acest lucru. Gândește-te la mama ta ca și cum ar fi încă în viață, vizibilă și vei observa multe lucruri. Eu nu pot aici să-ți spun mai multe, dar pot să-ți spun să te gândești la ”forța gândului”. Citește materiale în legătură cu acest subiect și vei afla multe lucruri interesante. Te îmbrățișez Gabriela :)

    RăspundețiȘtergere