Totalul afișărilor de pagină

joi, 18 august 2016

Cineva caruia chiar ii pasa de tine...

Prietenia ...este o legatura speciala ce se formeaza numai intre sufletele compatibile. Pentru mine este minunat sa sti ca exista undeva, cineva care gandeste ca tine, iti intelege bucuriile si chiar necazurile... cineva cu care poti vorbi deschis, ca si cum ai vorbi cu tine. Cineva care nu te critica, ci iti da intotdeauna un sfat. Cineva caruia chiar ii pasa de tine si nu asteapta nimic la schimb. Eu am o astfel de legatura, si atunci cand vorbesc cu acea persoana chiar ma simt in siguranta, ma simt inteleasa, ma simt ….chiar eu.
 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

3 comentarii:

  1. https://m.youtube.com/watch?v=8PGFUwKjFyo

    Am trup atat de plapand
    De fug pana și strigoii
    De mine
    Când defapt strig și eu
    Și tu
    În tunetul
    Ce uneri
    Revarsă ploi
    Peste cipuri scriind adesea printre lanurile de grau
    Nuanță cuvantului
    Te iubesc atât de mult
    Încât mi e greu sa recunosc
    Căci atunci când picuri lacrimi
    Și revers asupra lor din raza de soare
    Roua se așterne peste mâinile noastre
    Impreunate
    Când cineva nu știe de asta
    Și calcă atât de usor
    Peste ele.
    Iubirea n are voce
    Când merg mana n mana
    Căci nu știu altfel
    Amavoice
    Intre noi suspina o viata
    Și mispare ca tangoul
    Nu l mai știu.

    RăspundețiȘtergere
  2. https://m.youtube.com/watch?v=k2C5TjS2sh4
    Word don t come....
    How ca-n i finde The way
    To make You see
    I lov..

    A. V. A

    RăspundețiȘtergere
  3. https://m.youtube.com/watch?v=wt5Zsgsbmp4
    A. A

    RăspundețiȘtergere