Totalul afișărilor de pagină

duminică, 28 august 2016

Viata este o calatorie ...

Fiecare zi este traita cu emotie si speranta de a nu se termina niciodata...iubesc viata chiar daca uneori imi ofera dezamagiri si regrete. Incerc sa privesc partea pozitiva a lucrurilor chiar daca uneori imi este peste putinta si imi fac sufletul sa inteleaga ca orice inceput are si un sfarsit. In ultimul timp am invatat sa simt viata cu inima...am invatat ce imi face bine si mi-am dat seama de ceea ce imi doresc...mi-am stabilit obiectivele si necesitatile incat mi-am aranjat viata in functie de ele. Abia acum am inteles ce inseamna viata si sa-ti faci ordine in ea...pentru ca viata este o calatorie care trebuie savurata pas cu pas.
 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu