Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 13 noiembrie 2019

Fii atent de fiecare dată când cineva renunță la mască în fața ta. Probabil că așa sunt ei în realitate...

Pentru a înțelege semnificația acestor cuvinte, mi-a luat mult timp, mulți ani de suferință mentală și durere de inimă frântă. Încă mă îngrijorez prea mult, deși nu ar trebui, mă tot agăț de oameni care nu mai au nevoie de mine și de lucruri pe care ar fi trebuit să le uit imediat.
Dar învăț, cresc, mă schimb. Și într-o zi frumoasă, când o persoană îmi arată adevărata lui față, pentru prima dată în viața mea voi fi sigură că așa e cu adevărat. Mă voi proteja și voi avea grijă de mine la fel de mult ca și de persoana pe care o iubesc. Mă voi pune pe primul loc.
După ani de zile având așteptări de la oamenii greșiți, am început în sfârșit să cred în mine. Și știi care este lucrul cel mai minunat în asta? Nu-mi mai permit să mă dezamăgesc. Niciodată nu mă trădez, nu mă mint și nu-mi fac rău. Pare incredibil, nu?

Crede în tine însuți și de asemenea, pune-te pe primul loc în lista de priorități.

Dacă o persoană îți arată că este vicleană, rea, egoistă și nepoliticoasă – crede-o. Nu căuta scuze pentru ea. Nu-i oferi a doua șansă pentru că nu o merită.
Nu-i explica că nu este respectuos sau că greșește în relația cu tine, pentru că nimeni nu are dreptul să te facă să suferi. Nu căuta scuze pentru demonii și traumele lor mentale. Cu toții îi avem. Cu toții ne luptăm cu temerile, problemele noastre din trecut și din copilărie, dar acest lucru nu ne dă dreptul să fim cruzi și răi în raport cu o altă persoană, în special cu o persoană iubită.
Fiecare dintre noi în viața noastră a avut oameni pe care i-am iubit prea mult și, prin urmare, am căzut cu fața în jos de dragul lor.
Închidem ochii pentru oamenii pe care îi iubim, inventând lucruri care îi expun doar într-o lumină bună și noi înșine luăm acest lucru drept adevăr. Dar te îndemn să încetezi să faci asta. Nu mai lupta pentru ei, începe să lupți pentru tine.

Nu este nevoie să spuni lumii că sunt oameni buni, dacă nu sunt așa. Nu îți crea o imagine pozitivă imaginară, ci spune-ți despre ce sunt aceste persoane cu adevărat. Accept-o, fii conștient și învață o lecție.
Acțiunile omului sunt o reflectare a sinelui său interior. Dacă vezi pe cineva comportându-se nepoliticos cu ospătarul,  se comportă similar oriunde și cu toată lumea.
Și nu trebuie să te răzbuni și nici  să te superi. Trebuie doar să știi doar că uneori oamenii se dovedesc a fi cine sunt cu adevărat, și nu poți face nimic în acest sens. Nu le puteți rezolva problemele și învinge demonii lor. Ei trebuie să o facă singuri.
Calmează-te și lasă-i să plece. Spune-ți adevărul, protejează-ți liniștea sufletească și inima.
Oprah Winfrey spune că succesul este situația „când o persoană este complet mulțumită de ea însuși, și poate spune „nu“  fără a se simți vinovată în același timp. Succesul – este un fel de forță interioară și curaj pentru a rezista lipsei de respect față de el. Înseamnă să ceri doar ce este mai bun pentru tine. Poti spune „nu“. Nu este nimic în neregulă cu dezacordul tău sau că oamenilor nu le place. “
Universul (Dumnezeu,  sau o putere mai mare, sau altceva în care credem cu toții) vorbește mereu cu oamenii, arătând ce este bine pentru ei și ce nu. Ar trebui doar să ne păstrăm calmul și să ascultăm. Aruncă o privire mai atentă în viața ta: răspunsurile la toate întrebările sunt ascunse în tine.
Lipsa de integritat, onestitate și bunătate nu poate fi justificată. Înțelege că atunci când vezi cum o persoană își demonstrează partea întunecată, aceasta se va întâmpla din nou și din nou.
Amintește-ți de aceste cuvinte în momentele de suferință, umilință și trădare: „Dacă oamenii îți arată ceea ce sunt cu adevărat, fii încrezut în ceea ce vezi”.
Transformă-ți inima frântă și durerea, în fericire. Numai tu poți face asta pentru tine.
-sursa- https://psihologiadeazi.ro/
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu