Totalul afișărilor de pagină

duminică, 17 noiembrie 2019

Nu stiu daca voi reusi,dar incerc...

Au trecut aproape patru luni de cand ai urcat la ceruri, si gandul ca nu mai esti cu mine ,ma doare enorm, durerea este la fel de mare, iar dorul de tine creste si va creste in fiecare zi tot mai mult.Ai facut tot ce ti-a stat in putinta pentru mine, cateodata chiar mai mult decat atat si niciodata n-ai cerut nimic in schimb.Pe patul de moarte gandul tot la mine ti-a fost, sa nu ma chinui, sa nu ma deranjezi prea mult si nu te-ai vaitat nici macar o data. Ai lasat in urma ta un gol imens si o suferinta de nedescris in sufletul meu. Singurul loc de unde nimeni nu te poate lua si unde vei ramane vesnic, este inima mea.Nu stiu cum sa-mi continui viata fara tine si nici nu am de gand sa invat. Tu ai  fost alaturi de mine toata viata. Imi dau seama ca in aceste momente nu stiu cu ce sa umplu golul lasat de tine. Numai Dumnezeu stie cat de mult  imi lipsesti. Pe de alta parte, stiu ca ma vegheazi si imi trimiti mesaje. Te simt aproape. E trist ca nu esti langa mine, ci departe, in ceruri.Totul s-a frant, iar eu am misiunea sa merg mai departe de dragul nostru.Nu stiu daca voi reusi,dar incerc...
Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu