Totalul afișărilor de pagină

vineri, 22 noiembrie 2019

La multi ani frumosi surioara mea...

Astazi este ziua ta.Nu exista cuvinte care sa exprime cu adevarat ceea ce simt. Singurul lucru pe care pot sa il afirm cu certitudine este ca  sunt mandra si onorata ca tu esti sora mea.Si la greu si la bine ai fost alaturi de mine,iar cand m-a durut ,tu ai fost singura care m-a crezut.
Profit de aceasta ocazie publica si ma rezum sa spun: Mulţumesc frumos ! Te  iubesc mai mult decat viata mea, voi fi intotdeauna alaturi  de tine si intotdeauna cand ai nevoie de cineva sa te sprijini,sti unde ma gasesti.Vreau doar sa stii ca ii multumesc lui Dumnezeu pentru faptul ca faci parte din viata mea.Poate nu ti-am spus pana acum, dar am fost mereu foarte mandra de tine, de tot ce esti si, mai ales, tot ce ai devenit: o femeie frumoasa, responsabila, muncitoare, o sotie si o mama iubitoare.Astazi e ziua ta asa ca toate gandurile mele bune  sunt indreptate catre tine! Azi iti doresc din tot sufletul sa fii fericita, sa reusesti tot ce iti propui si inca si mai multe! Sa fii mereu iubita si respectata ca acum! Cand ma uit la viata mea, pot spune ca nu ma pot imagina fara tine.Iti mulțumesc pentru ca ai fost acolo pentru mine si m-ai ajutat sa trec peste toate problemele.Ai plans cu mine la greu, m-ai tinut in brate si mi-ai oferit consolare cand nimeni nu ma intelegea. Cand am trecut prin unele dintre cele mai dificile zile din viata mea...tu ai fost acolo. Nu trebuia sa spui nimic, doar prezenta ta ma facea sa ma simt mai bine. Iti multumesc pentru ca esti cealalta jumatate a mea, cea mai buna sora a mea. Nu exista cuvinte pentru a descrie relatia unica pe care o avem. Iti multumesc de milioane de ori pentru ca ma iubesti. In aceasta zi, as vrea sa faci un exercitiu de imaginatie:sa-ti ridici ochii spre cer si sa vezi trei ingeri care privesc cu dragoste catre tine,apoi sa-i inchizi usor si sa simti sarutul lor pe obraz.La multi ani, surioara draga! Sa iti dea Dumnezeu sanatate, iar pentru fiecare lacrima cate o zi de fericire, impliniri si multe intamplari minunate despre care sa vorbim multi ani de acum inainte! Daca ar fi sa ma mai nasc o data, te-as cauta neincetat sa te gasesc...si nu ar fi greu sa te reperez... pentru ca esti unica.Te iubesc si La multi ani frumosi si sanatosi!
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu