Totalul afișărilor de pagină

marți, 26 noiembrie 2019

Prea tarziu ne dam seama...

Ma trezesc dimineata cu gandul la tine si de multe ori desi stiu ca nu mai esti langa mine,am acel sentiment sa te astept.Mi-e dor de glasul tau,de gesturile tale cand ne asezam impreuna la o cafea.Apoi revin la realitatea sumbra si imi dau seama ca nu mai esti.Daca tu traiesti prin mine ,inseamna ca si eu traiesc prin tine.Este singurul lucru pe care il stiu si care ma tine in viata.A trebuit sa treci dincolo, ca sa ne dam seama cat de mult ne pretuim.Din pacate viata este, ce-i drept, o petrecere la care avem impresia ca am ajuns neinvitati. Prea tarziu ne dam seama ca este cea mai tare petrecere de care puteam avea vreodata parte. Numai ca, la un moment dat, scopul nostru la aceasta petrecere a fost atins si trebuie sa plecam.Din pacate pe rand...Se pare ca moartea da nastere unui dor care nu se stinge niciodata.
Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu