Totalul afișărilor de pagină

marți, 23 noiembrie 2021

Incerc...


  Imi doresc enorm acea liniste pe care am avut-o mereu in viata mea...chiar tanjesc dupa ea!.Cred ca ar fi ideal sa-mi gasesc linistea asa ratacita pe drum, sa-mi doresc sa  o iau de brat si sa-i spun, vin cu tine indiferent pe unde ai rataci.Dar pana sa-mi gasesc linistea,viata ma trece prin tavalugul ei,iar apoi cine stie daca am putin noroc ,o pot gasi doar pe drumuri netede. Trebuie sa ma obisnuiesc cu gandul ca uneori viata este dura,ca de cele mai multe ori se joaca cu mine  incat ma pune la mai multe incercari,dar ce sa fac,asta-i cursul ei.Si totusi vreau sa aduc din nou linistea in viata si in gandurile mele ...incerc sa ma bucur de toate pentru ca sunt vie ,sanatoasa si traiesc...


 

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu