Totalul afișărilor de pagină

joi, 19 decembrie 2019

Am vazut o lume noua...

"Am vazut o lume noua care se apropia cu pasi mari. Mai stiintifica, mai eficienta, desigur. Mai multe remedii pentru boli vechi. Splendid. Si totusi, o lume dura si cruda. Am vazut o fetita, cu ochii inchisi, strangand la pieptul ei lumea aceea veche, mai amabila decat cea noua, care, in inima sa, stia ca nu o sa dureze pentru totdeauna, si ea o tinea in brate si o implora sa nu o abandoneze. Iata ce am vazut. Am vazut si am simtit cum mi se rupe inima. Si nu am sa o uit niciodata."
Kazuo Ishiguro, Never Let Me Go
sursa: Sitting on the dock of the bay²
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

2 comentarii:

  1. Great beat ! I would like to apprentice while you amend your website, how could i subscribe for a
    blog web site? The account helped me a acceptable deal.
    I had been tiny bit acquainted of this your broadcast provided bright clear concept

    RăspundețiȘtergere
  2. Thanks for any other informative web site. Where else may just I get that kind of information written in such an ideal way?
    I've a undertaking that I am just now working on, and
    I have been on the look out for such info.

    RăspundețiȘtergere