Totalul afișărilor de pagină

marți, 24 decembrie 2019

In gandul meu, caut un echilibru...

De multe ori sunt atat de  naiva, am incredere in cuvantul netrebnicilor, ma ard de multe ori,  si totusi dau si-a doua ,si-a treia sansa nepricopsitilor de acest gen, fara sa ma gandesc la consecinte.Dar asta este,mereu am fost asa,nu m-am schimbat de loc.Zilele astea cat nu am luat legatura cu tine suflete, m-am gandit ca suntem in decembrie si se sfarseste anul.Un sfarsit de an fara tine asa cum mi-ai spus anul trecut.Undeva in gandul meu, caut un echilibru, incerc un fel de auto-vindecare a sufletului. Dar crezi ca o sa mai pot?Nu a mai ramas mult din acest an,probabil, nici din mine. De cele mai multe ori, ascund intr-un zambet doar lacrimi. Si merg inainte,constienta ca pierd bucatele mici din mine.-fragment din https://gabriela-ilinca-mesajedelasotulmeu.blogspot.com/
Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu