Totalul afișărilor de pagină

luni, 16 decembrie 2019

Cad, mă ridic și îmi continu călătoria...

"Cineva îmi spune adesea: ești o femeie puternică, doar că eu mă uit la el și un zâmbet ușor îmi atinge ochii. Sunt puternică? Nu sunt puternică, îmi dau putere, mă apuc de un colț de curaj și îmi îmbrac instinctul, mă uit atentă la orizontul meu și sunt plină de speranță. Plâng lacrimi de furie, dar apoi zâmbesc înapoi la viață. Îmi urmez cele mai bizare vise, deși vor rămâne puține. Iau esența fiecărui moment pentru că învățătura lor va da un sentiment de adevăr experienței mele. Cad, mă ridic și îmi continu călătoria lingându-mi rănile. Mă agit adesea rătăcind fără rost pe străzile acestei lumi care îmi aparțin puțin, îmbrățișez suflete care cu propria lor iubire mă înjunghie, dar am învățat să iubesc și să mulțumesc pentru fiecare moment trăit. Pentru că fiecare dintre ele m-au făcut ceea ce sunt: încăpățânarea unui suflet închis în corpul unei femei, din care scot întotdeauna puterea de a mă ridica și de a lupta. Viața este o luptă și eu vreau să o trăiesc luptând."
Oltița Pană
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu