Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 14 mai 2011

Am fost convinsa ca trebuie sa lupt.

    
Cat timp imi aleg singura destinul sau mai bine zis clipa urmatoare,e bine sa fiu cat mai constienta de asta pentru ca de mine depinde tot ce fac...nu ma pot lasa in voia intimplarii chiar cu totul...as vrea sa traiesc mai mult pentru mine...mi-as trai viata intr-un ritm mai alert...intensitatea iubirii ar fi mai mare...as zimbi mai mult. Oricate piedici am intimpinat in viata...mi-am spus mereu  ca sunt o luptatoare....si m-am gandit ca toate le-am obtinut prin munca...niciodata nu am renuntat la ceva...pentru ca am fost convinsa ca trebuie sa lupt.
Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.
gabriella.

4 comentarii:

  1. coooooooooooooooreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeect

    RăspundețiȘtergere
  2. nimic mai adevărat!..vorba lui Octavian Paler:"Dacă destinul nu depinde de tine, de tine depinde ce faci cu ceea ce îţi dă destinul."se pare că tu ştii ce faci cu ceea ce-ţi dă destinul..şi acest aspect este f.important:)..
    să fii mereu iubită!:)..

    RăspundețiȘtergere
  3. daca am putea sterge momentele neplacute din voiata nostra .

    RăspundețiȘtergere
  4. Dacă am putea şterge...nu ar mai avea farmec. Viaţa este cu bune şi cu rele. :)

    RăspundețiȘtergere