Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 28 mai 2011

Prietenia este lucrul cel mai greu de explicat...

   
Prietenia este lucrul cel mai greu de explicat...nu este ceva ce nu se poate invata la scoala...daca in viata asta nu ai invatat ce inseamna prietenia...inseamna ca nu ai invatat nimic. Am prieteni de aproape de cand ma stiu...am gasit si aici pe blog in lumea virtuala,cativa prieteni buni...este adevarat sunt si foarte multi calatori prin aceste pagini care au cu totul alte scopuri...altii se amuza pur si simplu...sau altii te jignesc prin comentarii care cred ca sunt amuzante si chiar bune de publicat...dar am intilnit si oameni care mi-au castigat respectul...oameni de la care am invatat ceva si inca mai invat. Problema este ca eu nu pot sa fiu o persoana in lumea reala si alta in cea virtuala...mereu spun exact ceea ce gandesc si imi asum ceea ce spun...daca consider ca ceva ce as putea spune poate sa raneasca...ma abtin pentru ca nu imi place sa imbrac adevarul in culori false. Din orice categorie am face parte unii sau altii cred ca trebuie sa stim sa fim si prieteni...poate nu adevarati...dar mai ales sa respectam modul de a fi al celorlalti.  Esti refuzat...mergi mai departe...nu deranja daca nu consideri ca poti fi macar un prieten virtual...Asta este...fie ca vreau sau nu ...traiesc in aceasta lume virtuala pe care intr-un fel o intretin pe blog ...adica mi-o fac cu mana mea pina la urma.
Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.
gabriella.

4 comentarii:

  1. Gabriella,draga mea,
    eşti o fiinţă tare bună şi sinceră,de aceea nici şi vorbeşti de prietenie atât de frumos..eu însă am fost aşa de multe ori lovită de cei în care mi-am pus toată încrederea încât în această privinţă am devenit sceptică..să ştii că din experienţa mea de blogosferă de aproximativ trei ani,îţi pot spune că în virtual este ca şi în real,şi poate şi mai rău...că dacă în realitate măcar vezi şi ştii persoana care te atacă putând riposta sau măcar a o ocoli,în virtual nu ştii cu cine te confrunţi..şi culmea că îţi faci duşmani fără să ştii de ce....eu una regret că m-a împins necuratul să mă apuc de scris..nici acum nu pot să realizez ce a fost în mintea mea..acum deja sunt dependentă de a scrie,ca un deog...asta că tot mă cert eu mereu cu soarta,neânţelegând sensul nu numai al vieţii dar şi atâtor lucruri pe care le facem degeaba..şi să nu aud expresia "nimic nu-i întâmplător",că este adevărată doar ptr.a aduce răul cel puţin în calea mea,decât binele..
    eu îţi doresc să ai parte doar de prietenii frumoase,şi să culegi roadele acesteia tot timpul..
    o noapte liniştită!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. cel mai bine s fii tu insuti daca ai ceva de spus ..spuneio direct in fata cum imi place mie :X verde-n fata:Dindiferent de situatie..buna / rea

    RăspundețiȘtergere
  3. Un prieten nu este doar un alt cunoscut. Este un om care este lângă tine când ai nevoie de el. Şti că se zice mereu că prietenul la nevoie se cunoaşte? E corect, dar nu numai la nevoie se cunoaşte ci şi la momentele frumoase din viaţă.
    Fiecare dintre noifolosim acest cuvând "prieten" atât de des dar cei mai mulţi nu ştim să deosebim un prieten de un amic.
    Prietenia este ceva special, e ca dragostea. Nu poţi să spui despre cineva că e un prieten bun dacă nu îl iubeşti. Eu îmi iubesc fiecare prieten (dar nici nu am prea mulţi). Sunt mereu înconjurat de oameni. Sunt doar cunoscuţi. Prieteni am vreo 2... sau 3. Şi îmi ajunge. Unul din ei comentează din când în când pe blogul tău. Te salut prietene.

    RăspundețiȘtergere